Freitag, 7. Februar 2014

Soul Food lesson no. 3

Hier kommt meine Version des Collage-Kuchens aus Soul Foods Lektion 3. Ich hoffe, sie gefällt euch!
Und weil es zum Thema dieses Monats passt, das da lautet "We love our pets", verlinke ich auch zu Mix it Monthly.


                                              ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Here's my version of the collaged cake of Soul Food's lesson no. 3. I hope you like it!
And just because it fits well to this month's theme of Mix it Monthly "We love our pets", I also link it to this challenge.



Kommentare:

  1. Interesting looking cake, Alex, and I do like the expression on your dog's face. Nice drawing of the table and table cloth and chairs too.

    AntwortenLöschen
  2. Oh I love it. I am so glad people are taking that lesson off in a new direction. I haven't done it yet, I am so behind, but I keep drawing dogs too. Cute pup, is he/she yours for real? xox

    AntwortenLöschen
    Antworten
    1. Corrine, I've sent you an e-mail with photos from my two dogs.
      And I am also behind. I still have to do lessons no. 4, 5, 8, 9, 10, 11 and 12. Way too many to catch up, I guess. ;-)

      Löschen
  3. That poor dog looks hungry! lovely picture! Valerie

    AntwortenLöschen
  4. Now my dog would take a bite too if a cake were close enough for her to do so! This is adorable!

    AntwortenLöschen
  5. It made me smile Alex...that licking dog, too funny! :-)

    AntwortenLöschen
  6. super! schaut so drein als wollte er sagen: hoffentlich stört mich hier so bald keiner;)

    AntwortenLöschen
  7. Watch that dog or there will be no cake left! This is wonderful, Alex. The cake looks great and I love your dog.

    AntwortenLöschen
  8. Alex this is a great creation, I love it! A colorful yummy cat and adorable dog, what a happy moment!

    AntwortenLöschen
  9. I love your cheeky dog Alex! xxx

    AntwortenLöschen
  10. Ohh Alex, Dein Bild ist zu köstlich...nicht nur wegen dem lecker Kuchen, sondern auch wegen dem kleinen Schelm, der ihn gar zu gern allein verspeisen würde ;) Ich liebe hier die "Perspektive" und Tiefe im Bild mit den Stühlen und dem Tisch...einfach grossartig!! ich freue mich sehr, dass Du wieder dabei warst bei Mix It Monthly ♥ Conny

    AntwortenLöschen
  11. Tolles Bild! Mir gefällt der knuffige Hund! Der hat einen so wunderbaren schelmigen Blick! Ein sehr gelungene Komposition!

    AntwortenLöschen
  12. Wie süß, die Hundepfote auf dem Tisch bringt mir ein Grinser aufs Gesicht.

    AntwortenLöschen
  13. Love this! and the dog adds that special something :)

    AntwortenLöschen
  14. So süß, wie er schon schleckt mit Vorfreude auf ein Stückchen von dem lecker Kuchen!
    LG Claudia

    AntwortenLöschen
  15. Können diese Augen lügen? fällt mir da sofort ein und nein, der süße Hund war wirklich nicht am Kuchen. Aber bei so einer großen Torte könntes Du ihm wirklich etwas abgeben *_*. Ein wunderschönes Bild.

    AntwortenLöschen
  16. How precious! The little pup wants the pretty cake so much, but he is a good dog.

    AntwortenLöschen
  17. Ach jeee, wie süß. Ganz toll geworden.

    LG Carola

    AntwortenLöschen

Vielen Dank, dass du dir Zeit nimmst, um einen Kommentar zu hinterlassen. Ich freue mich über jeden einzelnen.

Thanks so much for taking your time to leave a comment. I treasure all of them.